
بررسی اجمالی:
یک وبسایت واسطه برای فروش صفر تا صد تجهیزات ساختمانی که با برندهای مختلف در صنعت ساختمان همکاری کرده و محصولات آنها را در 14 دستهی مختلف، از بتن و میلگرد و کانکس و جرثقیل گرفته تا کاشی و مبل و گاز به فروش میرسونه. نحوه ترتیب بندی:

شرح وظایف:
1. باز-طراحی کامل سایت و ریسپانسیو کردن تمام صفحات
2. تولید محتوای متنی و تصویری برای سوشال مدیا
3. انجام امور گرافیکی
باز طراحی صفحه شاخه و زیرشاخه
در طراحی قبلی، شاهد یک شلوغی و درهمبودگی میباشیم که در طراحی جدید با وفاداری به اصل موضوع، یک طراحی منظم و امروزیتر را شاهد هستیم. این طراحی برای صفحهی زیرشاخهها نیز عینا صورت گرفته است.
باز طراحی صفحه PLP
مشکلی که در این طراحی وجود داشت، نحوهی نمایش مشخصات محصول بود که کاربر باید روی آیکون آن هاور میکرد تا اطلاعاتی مانند کد محصول و… به او نمایش داده بشه که خب به خوبی میدونیم که با یک تکان کوچک موس، چه اتفاقی میفته. بنابراین این اطلاعات را بصورت کلیک و Drop-Down نمایش دادیم تا موجب عملکرد بهتر بشه.
باز-طراحی صفحه PDP
در طراحی قدیمی این صفحه، یک هرج و مرج و شلختگی را در مبحث Usability شاهد هستیم که چند مشکل را رقم میزد. مشکل اولی که از مشاهدهی رفتار کاربران شناسایی کردیم، عدم جذابیت چیدمان و ترکیببندی صفحه بود که عملا موجب فرار کاربران از صفحه میشد و مشاهدهی قیمت و دیدن چند مشخصهی اصلی هر محصول تنها دلیل ویزیت کردن کاربر از صفحه بود. دومین مشکل، محل کد محصول بود که تقریبا تمام کسانی که برای اولین بار قصد خرید تلفنی محصول از طاهابازار را داشتند، در یافتن آن تانوان بودند. بنابراین در طراحی جدید این مشکل با در دید راس قرار دادن آن (در بالای باکس قیمت محصول) حل شد و زمان خرید تلفنی کاهش و احساس سردرگمی برای مشتری رفع شد.
تغییر جایگاه و طراحی “شناسه محصول” و “کاهش زمان” در خرید تلفنی:
مشکل: کاربران جدید در ثبت سفارش تلفنی با مشکل پیدا کردن “کد محصول” مواجه بودند که این امر تجربه ناخوشایندی را برای آنها رقم میزد. کارشناسان فروش نیز برای راهنمایی دقیقتر خریداران به این کد نیاز داشتند و صرف زمان و انرژی زیادی برای یافتن آن صرف میشد.
راه حل: در طراحی جدید، موقعیت و دیزاین “کد محصول” تغییر یافت تا به راحتی قابل مشاهده و دسترسی باشد.
نتیجه: با این تغییر، کاربران جدید به سادگی میتوانند کد محصول را پیدا کنند و نیازی به صرف زمان اضافی و یا کمک کارشناسان فروش نیست. در نتیجه، فرآیند ثبت سفارش تلفنی سریعتر، آسانتر و user-friendlyتر شده است.

جایگاه و طراحی قبلی

جایگاه و طراحی جدید
بهبود تجربه کاربری با استفاده از “آیکونها”:
در پروسه باز-طراحی، با بررسی دقیقی از آیتمهای مختلف، آیکونهای مرتبط را اضافه کردم تا بهترین تجربه ممکن را برای کاربران فراهم شود. این اقدامات منجر به افزایش فهم و دسترسی سریعتر به اطلاعات، افزایش جذابیت و کارایی وبسایت شد.”
طراحی و تولید محتوای شبکههای اجتماعی
طراحی بنر برای وبسایت – دسکتاپ




طراحی بنر وبسایت – موبایل




نمونه طراحی استوری



طراحی برای صفحهی مجلهی ساختمان

